Co, jak i kiedy
Rozkład dnia - Przedszkole
630 – 815 | Schodzenie się dzieci. Różne sytuacje edukacyjno-wychowawcze podejmowane przez dzieci, organizowane lub inspirowane przez nauczyciela o charakterze indywidualnym lub w małych zespołach ze szczególnym uwzględnieniem kącików zainteresowań. |
815 – 830 | Poranne ćwiczenia, zabawy ruchowe; czynności higieniczno- porządkowe. |
830 – 900 | Śniadanie; czynności higieniczno- porządkowe. |
900 – 1000 | Zajęcia edukacyjno-wychowawcze organizowane, kierowane lub inspirowane przez nauczyciela z różnymi formami aktywności dzieci. Teatrzyki, koncerty. |
1000 – 1100 | Pobyt i zajęcia na świeżym powietrzu (spacery, wycieczki, zabawy w ogrodzie przedszkolnym). Prowadzenie obserwacji przyrodniczych, prace gospodarcze i porządkowe. |
1130 – 1200 | Obiad; czynności higieniczno-porządkowe. |
1200 – 1400 | Odpoczynek. Zajęcia relaksacyjne. Czynności opiekuńcze, samoobsługowe. Zajęcia indywidualne i zespołowe. Zabawy ruchowe. |
1430 – 1500 | Podwieczorek; czynności higieniczno-porządkowe. |
1500 – 1700 | Rozchodzenie się dzieci. Gry i zabawy dydaktyczne, indywidualna praca z uwzględnieniem działań profilaktycznych, stymulujących, kompensacyjnych i korekcyjnych, swobodna działalność dzieci. Gry i zabawy w ogrodzie. |